דלג לתוכן העיקרי
משלוח חינם
מדיניות החזרה של 30 יום
יותר מ 500 מותגים

מה קורה להחזרים שלי לאחר שהם נשלחים חזרה אליכם?

לאחר שארזתם את הפריטים להחזרה באריזתם המקורית ומסרתם את החבילה לסניף הדואר הקרוב, החבילה מתחילה בדרכה חזרה למחסננו.


ברגע שהחבילה מגיעה אלינו, התהליך הוא כזה:
1) ראשית החבילות נפרקות ונבדקות, בהמשך ניתנת הוראה אוטומטית להחזר הכספי
2) כל מה שמצריך תיקון או ניקוי נעשה במקום
3) לבסוף, הפריטים נארזים מחדש למכירה שנית.

פריטים שנפגמו מדי מכדי להימכר מחדש מועברים לשותפים שלנו לצורך מיחזור. אנו חלק מכדור הארץ ואנחנו דואגים לו.

האם התשובה הזאת עזרה לך?
המשוב שלך חשוב לנו מאוד. הוא עוזר לנו להשתפר.
שירות לקוחות

לא מצאת תשובה שעוזרת לך?

אם לא מצאת תשובה מתאימה באזור העזרה שלך, תוכל/י לכתוב או להתקשר אלינו.

כתבו לנו

תאר/י את הסיבה לפנייה בטופס יצרת הקשר. אנחנו נחזור אליך.
טופס יצירת קשר