קנו לפי לוק
היילייטס
היילייטס
קנו לפי קטגוריות
היילייטס
מותגים מובילים
עזרה
להזמין
איך אני יכול להזמין?"ההזמנה היא סופר פשוטה: לאחר הנחת המוצר הרצוי בסל שלך, תוכל להשלים את ההזמנה שלך על ידי לחיצה על כפתור "תשלום".במהלך תהליך ההזמנה, ניתן להגדיר בקלות חשבון לקוח ולהיכנס אוטומטית.לאחהמשך קריאהכיצד אוכל לבדוק את ההזמנות הקודמות שלי?"כדי לצפות בהזמנות קודמות, היכנסו לחשבונכם באתר באמצעות כתובת הדוא""ל וסיסמת המשתמש.לחצו על הסמל ""חשבון לקוח"" ואז ""ההזמנות שלך"".בגרסת שולחן העבודה של האתר, ניתן למצוא את סמל החהמשך קריאההאם ניתן להזמין מחו"ל?"הזמנות שבוצעו דרך www.aboutyou.co.il יישלחו רק בתוך מדינת ישראל.ABOUT YOU מיוצגת כעת גם בבלגיה, גרמניה, אסטוניה, לטביה, ליטא, הולנד, אוסטריה, פולין, רומניה, סלובקיה, סלובניה, שוויהמשך קריאהמה קורה לאחר שההזמנה שלי התקבלה?לאחר ביצוע הזמנה יישלח אליכם אישור בדוא"ל. האישור כולל את הפריטים שהזמנתם, הכתובת לחיוב ולמשלוח, ואפשרות התשלום שנבחרה. לאחר מכן ההזמנה תשלח אליכם, ואנו מקווים שתיהנו מאוד מהפריטיםהמשך קריאהמה עלי לעשות אם מוצר שאני רוצה אינו זמין יותר?אל תדאג. אתה עדיין יכול להזמין את המוצר שאתה מחפש. למרבה הצער, איננו יכולים לתת לך תאריך ספציפי לגבי מתי והאם מוצר יכול להיות זמין שוב. עם זאת, אנו שמחים לשלוח לך תזכורת ברגע שהמוצהמשך קריאהמדוע עלי להזין את תאריך הלידה שלי בעת ביצוע הזמנה?אנו עובדים קשה כדי להציע לך את השירות הטוב ביותר שניתן. זה כולל עיבוד מהיר וחלק של ההזמנה שלך. לשם כך, אנו זקוקים לתאריך הלידה שלך כדי להבדיל אותך בבירור מלקוחות אחרים - אלה שאולי המשך קריאההאם עלי לפתוח חשבון לקוח כדי לבצע הזמנה?כן, עליכם ליצור חשבון לקוח. תוכלו לעשות זאת בקלות וללא כל תשלום באמצעות טופס ההרשמה.המשך קריאהכיצד אוכל לבטל את ההזמנה שלי?"ביטול אפשרי במידה וההזמנה טרם טופלה במחסן שלנו. המחסן שלנו עובד מהר מאוד כשמדובר בטיפול בהזמנות. עקב כך, אפשר לבטל רק בדקות הראשונות לאחר ביצוע ההזמנה.כך תוכלו לבטל הזמנה בעצמכם:1המשך קריאההאם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי עבור הזמנה שכבר התקבלה?איננו יכולים לשנות כתובת משלוח להזמנה שכבר הושלמה. מאחר שההזמנות מטופלות באופן מידי, איננו יכולים להבטיח שהשינוי יתבצע בתזמון טוב. במידה ולא ניתן למצוא את כתובת המשלוח שהוזנה או שלהמשך קריאההאם ניתן להזמין בשיחת טלפון?למרבה הצער, עדיין לא ניתן לבצע הזמנה בטלפון.במקרה שיש לך שאלות כלשהן בנוגע לביצוע הזמנות מקוונות, תהליך ההחזרה או ברצונך להגיש תלונה, שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך.המשך קריאההאם אני יכול לבצע הזמנה בטלפון הנייד שלי?אתה תמיד יכול לבצע הזמנה באמצעות הטאבלט או הסמארטפון שלך. לשם כך, פשוט בקר בחנות שלנו מדפדפן האינטרנט הנייד שלך. האתר שלנו עבר אופטימיזציה למכשירים ניידים. בנוסף, אנו מציעים אפליקצהמשך קריאההאם יש ערך מינימום להזמנה?אין ערך הזמנה מינימלי כללי. עם זאת, יכול להיות ערך הזמנה מינימלי עבור אפשרויות תשלום מסוימות שתקבל מידע לגביו במקרה שהוא חל.המשך קריאההאם יש ערך הזמנה מקסימלי?אין ערך הזמנה מקסימלי כללי. ערך ההזמנה המקסימלי תלוי בשיטת התשלום שנבחרה.המשך קריאה
שירות לקוחות
לא מצאת תשובה שעוזרת לך?
אם לא מצאת תשובה מתאימה באזור העזרה שלך, תוכל/י לכתוב או להתקשר אלינו.
כתבו לנו
תאר/י את הסיבה לפנייה בטופס יצרת הקשר. אנחנו נחזור אליך.