קנו לפי לוק
היילייטס
היילייטס
קנו לפי קטגוריות
היילייטס
מותגים מובילים
מה אוכל לעשות אם אני מקבל פריט פגום?
במידה ופריט שסיפקנו לכם אינו תואם לציפיות שלכם מסיבה כלשהי, תוכלו להחזירו ללא עלות בעזרת תלוש ההחזרה ולציון סיבת ההחזרה. את כל המידע הנוגע להחזרות אפשר למצוא תחת סעיף "כיצד להחזיר פריטים?". ברגע שהפריט הוחזר ונבדק, נחזיר את ערך ההזמנה באמצעות אותו אמצעי תשלום שאיתו שולמה ההזמנה.
האם התשובה הזאת עזרה לך?
המשוב שלך חשוב לנו מאוד. הוא עוזר לנו להשתפר.
שירות לקוחות
לא מצאת תשובה שעוזרת לך?
אם לא מצאת תשובה מתאימה באזור העזרה שלך, תוכל/י לכתוב או להתקשר אלינו.
כתבו לנו
תאר/י את הסיבה לפנייה בטופס יצרת הקשר. אנחנו נחזור אליך.